УКРАЇНА

ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ

НОВОМАР`ЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ

Новомар`ївка вул. Д.Галицького,24,Братського району Миколаївської області 55424    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                               КОД ЄДРПОУ 43929731                                                         

  

22 жовтня  2021 р. № 37/137

                                                                

                       на №022-29/182 від 19.01.2021р.

              Департамент фінансів Миколаївської

              обласної державної адміністрації

              Бюджетне управління  

              Відділ зведеного бюджету та

              міжбюджетних відносин

Про надання пояснювальної записки

та аналітичних матеріалів до звіту про

виконання місцевих бюджетів

за 9 місяців 2021 року

               Фінансовий відділ Новомар’ївської сільської ради на виконання ст. 80 Бюджетного кодексу України надає пояснювальну записку та аналітичний матеріал до звіту про виконання місцевих бюджетів за  9 місяців 2021 року.

Начальник фінансовго відділу                                                              Тетяна СЛЮСАРЕНКО

 

                                                  

                                                    Пояснювальна записка

                                 до звіту про підсумки виконання місцевого бюджету

                                           Новомар’ївської сільської ради за 9 місяців 2021 року

            Фінансовий відділ  Новомар’ївської сільської ради проаналізував стан виконання сільського бюджету  за 9 місяців 2021 року та заходів, визначених  сільською радою щодо організації органами виконавчої влади роботи по управлінню  бюджетним процесом, як найважливішим фактором впливу на позитивні результати  соціально-економічного розвитку громади.

           Розділ І. Загальна характеристика виконання бюджету.

За підсумками 9 місяців 2021 року  до загального та спеціального фондів сільського бюджету  отримано доходів із врахуванням власних надходжень бюджетних установ 22957,6 тис.грн., в тому числі відповідно: до загального фонду 22568,0  тис. грн. або 105,34 відсотків планових призначень ,та спеціального фонду – 389,6 тис.грн., або 251,65%.

           За 9 місяців 2021 року надходження до бюджету зросли на 11413,7 тис.грн порівняно з минулим роком по загальному фонду за рахунок податку на доходи фізичних осіб на 4626,3 тис.грн,  по податку на майно на 3795,0 тис. грн,єдиного податку – 2892,8 тис.грн, акцизного податку – 52,4 тис.грн, неподаткові надходження – 47,1 тис.грн.

Планові показники по надходженням податків і зборів за  9 місяців 2021 року виконано на 105,34 відсотків (план 21423,1 тис.грн. факт 22568,0 тис.грн.).

           З  метою забезпечення у 9 місяців 2021 року надходжень до бюджету податків і зборів не менше рівня минулого року, а також з метою виконання прогнозних показників по надходженню до бюджету податку з доходів фізичних осіб, як основного бюджетоутворюючого  показника,  в громаді  працює постійна робоча група з детінізації економічних процесів на території громади, забезпечення додержання чинного законодавства щодо використання земель сільськогосподарського призначення, своєчасності і повноти сплати податків та внесків до загальнодержавних цільових фондів.

           Заборгованість із заробітної плати згідно оперативних даних станом на 01.10.2021 року  відсутня.

           В громаді договори оренди земель державної власності укладені відповідно до вимог чинного законодавства. По договорам, які на сьогоднішній день не переукладені надана інформація до головного управління держгеокадастру та проводиться робота, щодо підготовки документів для проведення державної реєстрації нових договорів оренди. 

    Орендна плата за землі сільськогосподарського призначення сплачена за 2020 рік в повному обсязі, фактів припинення права користування земельними ділянками у випадках систематичної несплати орендної плати за землю в громаді не було. Ставка земельного податку  доведена до розміру 1 відсоток.       

          Податок на доходи фізичних осіб

          Затверджена сума податку на доходи фізичних осіб на 9 місяців 2021 року розрахована із урахуванням прогнозу витрат на оплату праці, рівня середньої заробітної плати, бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб. Законом України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" передбачено підвищення мінімальної заробітної плати та встановлення її в розмірі з 1 січня – 6000 гривня (мінімальна зарплата у 2020 році з 1 січня 4723 гривень). При затвердженні податку на доходи фізичних осіб враховано основні чинники, які вплинуть на надходження, а саме:  підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму; легалізація виплати заробітної плати та інше. Відповідно до вимог статті 64 Бюджетного кодексу України (з урахуванням змін) для забезпечення реалізації спільних соціально-економічних і культурних програм територіальних громад доходи зведеного бюджету формуються за рахунок 60 відсотків податку на доходи фізичних осіб, що сплачується згідно з Податковим кодексом на відповідній території . Затверджена сума податку на 9 місяців 2021 року становить 12625,3 тис.грн. В складі податку на доходи фізичних осіб на території громади за 9 місяців 2021 року включено надходження  податку на доходи фізичних осіб, що сплачується із заробітної плати в сумі 6623,7  тис.грн., податку за результатами річного декларування – 1316,7тис.грн. та надходження податку від надання в оренду земельних паїв – 4684,8 тис.грн. За підсумками звітного періоду у загальному фонді ПДФО займає більше 58,9 відсотків і становить 22568,0 тис.грн., що складає 82,96 %  до планових показників звітного періоду. 

          Єдиний податок Затверджена сума єдиного  податку з урахуванням внесених змін на 9 місяців 2021 року становить 3288,2 тис.грн в тому числі:  єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського  товаровиробництва за попередній  податковий (звітний) рік дорівнює  або перевищує 75 відсотків заплановано в сумі 1789,2 тис.грн. Протягом 9 місяців 2021 року до зведеного бюджету громади надійшло 5573,9 тис.грн. єдиного податку, що становить 169,5% плану (+ 2285,7 тис.грн.), що більше порівняно із фактичними надходженнями за 2020 рік на 2892,8 тис. грн., або на 107,89%.  у тому числі єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітній) рік дорівнює або перевищує 75% протягом  звітного періоду 2021 року отримано 4494,0 тис.грн. , що більше ніж у 2020 році на 2040,5 тис.грн., або на 83,17 відсотків .

Затверджена сума податку на майно  на 9 місяців 2021 року становить 5411,3 тис.грн.,фактично – 6361,7 тис.грн,що на 950,4 тис.грн більше від плану і на 3795,0 тис.грн більше порівняно із фактичними надходженнями за 2020 рік.

          Місцеві податки і збори  З метою підвищення фінансової спроможності місцевих рад на 2021 рік передбачено такий перелік місцевих податків: податок на майно, єдиний податок.  Розрахунок суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік проведено з урахуванням податкової реформи у розрізі об’єктів житлової та комерційної  нерухомостей, юридичних та фізичних осіб, а також з урахуванням площі об’єктів і становить з урахуванням внесених змін .  

            За 9 місяців 2021 року  надійшло 11935,6 тис.грн. місцевих податків і зборів, що становить 137,2 % планових призначень (8699,5 тис.грн.)

           Податок на майно: Розрахунок затвердженої суми плати за землю на 9 місяців 2021 року проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, зокрема: земельний податок , що сплачується юридичними особами – 322,8 тис.грн., фізичними особами –2640,3 тис. грн.,  орендна плата  , що сплачується: юридичними особами – 1173,8 тис. грн., фізичними особами – 846,9 тис. грн. Затверджений план по платі за землю до місцевих бюджетів на 9 місяців 2021 року становить 2963,1 тис.грн. Затверджено податку на майно на 9 місяців 5411,3 тис.грн фактично надійшло за звітний період 6361,7 тис.грн., або 117,56% планових призначень. Порівняно із фактичним виконанням за 2020 рік, збільшення на 3495,0тис.грн., або на 147,8 відсотка.

    Акцизний  податок в загальній сумі надходжень доходів до загального фонду займає   0,45%  отримано за 9 місяців 2021 року 103,9 тис.грн., що становить 106,9% від запланованого,

    Неподаткові надходження надійшло 53,9 тис.грн., що становить   5133,3 %  від запланованих надходжень,що зумовлено збільшенням  наданих платних послуг в звітному періоді.

   

           Спеціальний фонд Джерела формування дохідної частини СФ зведеного бюджету громади визначено відповідно до вимог  статті 69.1 Бюджетного кодексу України. На 9 місяців 2021 року затверджені надходження до СФ місцевого бюджету  складають 154,8 тис.грн.   До  спеціального фонду  місцевого бюджету у звітному періоді 2021 року надійшло 389,6 тис.грн., в тому числі  власних надходжень бюджетних установ 145,8 тис.грн., 7,1 тис.грн. екологічного податку, оренда майна бюджетних установ – 8,9 тис.грн, реалізація майна – 1,8 тис.грн, благодійні внески – 289,9 тис.грн.Наполеглива робота органів виконавчої влади та місцевого самоврядування дала позитивні результати в напрямку наповнення сільського бюджету  та забезпечення стабільного функціонування бюджетної системи громади.

          Видатки:

З урахуванням фінансового ресурсу, який був напрацьований протягом звітного періоду,  видатки місцевого бюджету громади за  9 місяців 2021 року виконано в сумі  36284,9             тис. грн. у тому числі по ЗФ  виконання  склало 35223,6 тис. грн., або 80,2 відсотків до планових призначень, по СФ – 1061,3 тис. грн.,або 76,0% від плану. Виконання ЗФ по органах місцевого самоврядування склало –  90,4 %, фіноргану – 83,2%,освіті – 79,3 %, , соціальному захисту – 49,1 %, культурі – 77,1 %,   ЖКГ – 91,9%,  міжбюджетних трансфертах – 100,0%. На рівні сільського бюджету робота органів виконавчої влади була зосереджена на забезпеченні безперебійного функціонування бюджетних установ, наданні вчасних послуг населенню громади, своєчасному фінансуванню і виплаті заробітної плати та інших соціально важливих видатків, виконання регіональних програм соціально-економічного розвитку. Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 84,8% коштів ЗФ бюджету громади  (29879,1 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає  78,1 % (27475,8 тис. грн.), в середньому за місяць – 3052,9 тис. грн., оплати продуктів харчування – 1,3 % (466,0 тис.грн.), енергоносіїв – 5,4% (1887,3 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 5,3 % (1887,3 тис.грн.)..

          

По ЗФ бюджетних установ станом на 01.10.21р дебіторська заборгованість склала – 2,6 тис. грн.  в тому числі по органах самоврядування –  по підписці 1,7 тис. грн.,по освіті – 0,,9 тис.грн. Кредиторська заборгованість по ЗФ на 01.01.21р відсутня. По СФ по доходах дебіторська заборгованість на 01.01.21р склала в сумі – 7,8 тис. грн.   - батьківська плата ДНЗ, на 01.10.2021р – 17,8 тис.грн.   По видатках СФ дебіторська та кредиторська заборгованість станом на 01.10.2021р.       відсутня. 

             Зупинення операцій на рахунках місцевих бюджетів протягом 9 місяців 2021 року не було. Скорочувались непершочергові видатки, зокрема, при формуванні бюджету непершочергові видатки до загального об’єму бюджету враховано в розмірі – 9,9%.   За 9 місяців 2021р на оплату спожитих бюджетними установами енергоносіїв по загальному фонду місцевого бюджету громади спрямовано 1887,3 тис. грн.

            Затверджено штатних одиниць на 01.01.2021 р – 256,76 шт.од. , на звітну дату затверджено –  256.27 од., фактично зайнято на 01.10.2021р – 237.41 од.                   

            Забезпечено планування видатків на придбання продуктів харчування для бюджетних установ, що фінансуються з сільського бюджету. На ці цілі залучались всі можливі джерела місцевого бюджету та кошти власних надходжень. Для покращення якості і калорійності харчування  дитячими садками громади залучено 1093.1 тис.грн. благодійної допомоги та 209.9 тис.грн. від платних послуг – 145.8 тис.грн.  Забезпечено контроль за повнотою власних надходжень та спрямування їх бюджетними установами в першу чергу на видатки, які не забезпечені асигнуваннями ЗФ відповідного бюджету.

           Завдяки вжитим заходам, установи громади за звітний період повністю забезпечені  коштами на захищені статті видатків.

             Розділ ІІ. Показники економічного розвитку  громади.  З метою забезпечення необхідних передумов для досягнення позитивних тенденцій в економіці та соціальній сфері, фінансової стабілізації в усіх галузях господарств громади та підвищення на цій основі життєвого рівня населення, робота  органів місцевого самоврядування була спрямована на вирішення нагальних проблем територіально-господарського комплексу громади.

 Промислову продукцію випускає підрозділ ССПП «Куйбишева», а також ПрАТ «Добробут»,ППАФ «Вікторія». В асортименті продукції переважає виробництво харчових продуктів: хліб, олія соняшникова,гречка. борошно. Основними культурами рослинництва є зернові (озима пшениця, озимий ячмінь ,ярий ячмінь,кукурудза,технічні культури).  Налічується 41,2 тис. га земель сільськогосподарського призначення , у тому числі 34,0 тис. га ріллі. Виробництво сільськогосподарської продукції здійснюють 5 сільськогосподарських підприємств різних форм власності, 68 фермерських господарств  та 918 одноосібників. Тваринництво представлено в громаді такими основними галузями, як вівчарство (в ПрАт «Добробут», ППАФ «Вікторія,ССПП «Куйбишева»), птахівництво і скотарство у ССПП «Куйбишева» ,ППАФ «Вікторія» та у приватному секторі. Активно розвивається мережа торгівельних об’єктів. Станом на кінець звітного періоду  налічується 26 об’єктів. 

           

          ІV. Видатки та заборгованість  Видатки на окремі галузі характеризуються наступними показниками:

           0150/Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад/  З місцевого бюджету  фінансуються 1 установа- сільська рада.  На 9 місяців 2021 року в бюджеті громади затверджено кошти в сумі 8457,3 тис.грн.  Із загальної суми видатків на оплату праці з нарахуваннями заплановано 8064,1 тис.грн. (або 95,35% від загального обсягу видатків), на оплату енергоносіїв 88,7 тис.грн. (1,05 %).Видатки на оплату праці та енергоносії заплановано повністю.По спеціальному фонду благодійна допомога – 113,3 тис.грн.

          Фактично штатна чисельність станом на 01.10.21 року  становить  52,25 од., зайнято станом на 1.10.21 року –   42,25   од.  Середньорічна чисельність рахується не по формулі та збільшення чисельності пояснюється реорганізацією сільських рад, які приєдналися до Новомар’ївської ОТГ.  

           0160/Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві),селищах,селах,територіальних громадах/. В бюджеті заплановано видатків на звітний період 941,9 тис.грн.Використано 783,8 тис.грн в т.ч на заробітну плату з нарахуваннями 758,1 тис.грн. Чисельність штатних одиниць на кінець звітного періоду – 4 од.,фактично зайнято – 3 од.

                      

            Освіта

            1010/Надання дошкільної освіти/ План видатків ЗФ затверджено в сумі 3859,9 тис.грн. Захищені та першочергові статті видатків заплановано   у повному обсязі.   По СФ план  затверджено в сумі 145,8 тис.грн.за рахунок платних послуг (батьківська плата), будуть направлені на харчування.  За  9 місяців 2021 року від платних послуг надійшло 81,8 тис.грн. (батьківська плата ), використано 79,3 тис.грн. – КЕКВ 2230. Від благодійних надійшло 20,5 тис.грн.,  використано 20,5 тис.грн., із них:  на  КЕКВ 2230 – 20,5 тис.грн.

Кількість дошкільних закладів   на початок року становить 4, кількість груп – 5, кількість дітей 70 чол., станом на 1.10.2021 року  кількість закладів  5, _______________________________________________________________________________________________________________________________  кількість груп  6   кількість дітей   113 чол.

Кількість фактично зайнятих одиниць на початок року   становить     20,25    од., у тому числі: вихователів, музкерівників  та   віднесені до педагогічних  працівників – 8,75 од.,   інших працівників – 11,5 од.  станом на 1.10.2021 року -    33.25   од., що на 13 од. більше від початку року, у тому числі: вихователів, муз керівників та  віднесені до педагогічних працівників – 11 од., що на 2.25 од. більше  від початку року, інших працівників –    19  од., що на   10.75    од. більше від початку року. Зміна кількості штатних одиниць пов’язана з приєднанням двох сільських рад та переведенням двох ДНЗ у виробничі підрозділи шкіл.Cередньорічна кількість груп, дітей та чисельності рахується не по формулі через карантин по Covid-19. Навантаження на одного педагогічного працівника складає  10 дітей. Діто-дні заплановано, виходячи із фактичного виконання 2020р., в кількості 15,5 тис.  Вартість одного діто-дня харчування на 2021рік заплановано в сумі 35,00 грн.  За  9 місяців 2021 року діто-дні виконано в кількості  7,2 тис., вартість 1 діто-дня становить  33,47  грн., в тому числі за рахунок ЗФ – 24,04 грн,СФ –  9,43  грн.

           Кредиторська заборгованість по ЗФ  та СФ відсутня, дебіторська по ЗФ – 1,0 тис.грн (передплата), по СФ відсутня. По доходам по СФ дебіторська заборгованість станом на 1.01.2021 року становила 7,8 тис.грн , на звітну дату – 17,8 тис.грн.

1021 /Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти/   На утримання загальноосвітніх шкіл на 9 місяців 2021 року заплановано видатки в сумі 6708,2 тис.грн.   Заробітна плата з нарахуваннями працівникам шкіл (крім педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів)  запланована з урахуванням вимог чинного законодавства в сумі 3787,7 тис.грн.  

            Видатки ЗФ сільського  бюджету на харчування  учнів  заплановано в сумі 583,2 тис.грн., у тому числі: учні 1-4 класів, одноразове  харчування для дітей-сиріт, які знаходяться під опікою та учнів з малозабезпечених сімей, що в середньому заплановано 15,00 грн. на 1 дитину. За 9 місяців  вартість  харчування склала 14,40 грн., у тому числі: загальний фонд – 14,40 грн.  На оплату комунальних послуг і енергоносіїв у ЗФ сільського бюджету передбачено 1718,8 тис.грн.

           Кількість загальноосвітніх установ на початок  року становить 4, кількість класів – 47, кількість учнів – 431 чол. Кількість установ станом на 1.10.2021року  - 5, кількість класів  – 52,  кількість учнів - 514 чол ,що на на 83 од. більше від початку року.  2 структурних підрозділи – 2 групи ,21 чол.Штатна чисельність 40 од.  

Видатки СФ не планувались.

            Дебіторська та кредиторська заборгованість по ЗФ та СФ відсутня.

             1031/надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти/

За рахунок освітньої субвенції  з  ДБ місцевому бюджету в сумі 15152,2 тис.грн. планується виплата заробітної плати з нарахуванням педагогічним працівникам  загальноосвітніх шкіл, у тому числі: КЕКВ 2111 – 12318,9 тис.грн., КЕКВ 2120 – 2833,3 тис.грн. Кількість штатних одиниць на початок року становила  86,56   од.,на кінець звітного періоду   83.41   од.

1070/Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми/   На утримання табору «Лісова казка»  на 9 місяців 2021 року заплановано кошти в сумі 643,4 тис.грн.  По позашкільній освіті кількість закладів на початок року – 1, станом на 1.10.2021 року -  1.  Фактично зайняті одиниці на початок  року становлять 4,5 од, у тому числі: амін. персонал – 1од.,  , робітники – 3,5 од., станом на 1.10.2021р.  – 4,5 од., у тому числі адмін.персонал – 1од.,  робітники – 3,5 од.  СФ не планувався. Дебіторська та кредиторська заборгованість по ЗФ та СФ відсутня.

1142/Інші програми та заходи у сфері освіти/ 

            Видатки  на 9 місяців 2021 року заплановано в сумі 1202,6 тис.грн., у тому числі: видатки соціального напряму в сумі 3,6 тис.грн. на виплату допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 2021році виповнюється 18 років, на виконання програми розвитку освіти  на 2021-2023 роки заплановано  утримання шкільних автобусів, забезпечення їх паливно-мастильними матеріалами, запасними частинами та розхідними матеріалами – 642,6 тис.грн.  План ЗФ збільшено  на 364,0 тис.грн. по перерозподілу коштів. Штатна чисельність на 1.01.2021  становила 4 од.,на 01.10.2021 – 6.5 од. Чисельність збільшилась в зв’язку з приєднанням двох сільських рад.Касові видатки за 9 місяців 2021 року склали 1030,4 тис.грн.  Дебіторська та кредиторська заборгованість по ЗФ та СФ відсутня. 

           

          

          Соціальний захист та соціальне забезпечення

          3020 «Забезпечення побутовим вугіллям окремих категорій громадян».Заплановано 14,0 тис.грн.Касові видатки не проводились.

           3032/надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку/ На звітний період заплановано 1,8 тис.грн,видатки не проводились.

          3033/компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян/ Заплановано на звітний період 9,0 тис.грн,касові видатки не проводились.

          3035/компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті/ В бюджеті громади заплановано на 9 місяців 60,0 тис.грн, касові видатки становлять 59,6 тис.грн.

          3050/пільгове медичне обслуговування осіб,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи/Затверджено на звітний період 0,4 тис.грн касових видатків не було.

          3090/видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни/Заплановано на звітний період 3,5 тис.грн,касові видатки – 3,5 тис.грн.

      

          3133 / Інші заходи та заклади молодіжної політики /  Передбачено видатки на звітний період в сумі  48,7 тис.грн. на проведення молодіжних заходів .Видатки не проводились.

         3160/надання соціальних гарантій фізичним особам,які надають соціальні послуги громадянам похилого віку,особам з інвалідністю,дітям з інвалідністю,хворим,які не здатні до самообслуговування і потребують стороньої допомоги/.В бюджеті заплановано на звітний період 45,0 тис.грн,видатки не проводились.

          3171/компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин,ремонт,технічне обслуговування автомобілів,мотоколясок і на транспортне обслуговування/.На звітний період заплановано видатків 2,8 тис.грн,касові видатки становлять 2,5 тис.грн.

         3191/інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці/.В бюджеті громади на 9 місяців заплановано видатки в сумі 115,4 тис.грн,касові видатки проведено в сумі 65,5 тис.грн.

           3210/Організація та проведення громадських робіт/  На 9 місяців заплановано 185,4 тис.грн,касові видатки 87,3 тис.грн.Кредиторська заборгованість по ЗФ та СФ на початок року та  на  звітну дату  відсутня. 

            3242/Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення/  На виконання  Комплексної програми соціального захисту людей похилого віку, осіб з обмеженими фізичними можливостями та осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2021-2023 роки („Турбота")  передбачено на звітний період 42,8 тис. грн.,  Планувалось використання коштів на надання  адресної  допомоги особам, які перебувають у складних життєвих обставинах – 42,8 тис грн.,  За  9 місяців  касові видатки склали  41,5 тис. грн..  Кредиторська заборгованість по ЗФ на початок та на звітну дату відсутня.

Культура і мистецтво

            4030/Забезпечення діяльності бібліотек/ План  видатків  ЗФ   на 9 місяців затверджено в сумі – 240,0 тис. грн., в тому числі на оплату праці з нарахуванням 136,1 тис. грн. Виконано за  9 місяців   - 192,0 тис. грн.  Штатна чисельність на початок року  - 1,75 од . станом на 01.10.2021 року    2.75 штатних одиниць, зайнятих – 2,25 од. Кредиторська заборгованість на початок року  та на звітну дату відсутня.

            4060/Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів/ В сільському бюджеті   на клубні установи заплановані видатки на 9 місяців в сумі – 628,6 тис. грн., в тому числі на оплату праці з нарахуваннями  533,6 тис. грн. , на оплату енергоносіїв 51,3 тис. грн.  Захищені та першочергові статті видатків заплановано повністю. Виконано за 9 місяців  – 477,5 тис. грн. Дебіторська та  кредиторська заборгованість на початок та кінець звітного періоду відсутня.Штатна чисельність персоналу 7.5 од.  зайнято – 6.75 од.

          

ЖКГ 6013/Забезпечення діяльності водопровідно - каналізаційного господарства/ На 9 місяців  план по сільському бюджету  з урахуванням внесених змін складає у сумі 84,7 тис.грн.  Касові видатки по ЗФ за звітний період склали 49,4 тис.грн.  Видатки направлено на оплату енергоносіїв.

           

           6030 /Організація благоустрою населених пунктів/  На 9 місяців  план зведеного       бюджету громади по благоустрою по загальному фонду склав – 451,2 тис.грн.,  Касові видатки за звітний період склали 443,0 тис.грн. з них :  КЕКВ 2210 – 144,3 тис.грн. придбання вапна, піску фарби та інших будівельних матеріалів для приведення до порядку кладовищ,  КЕКВ 2240 – 231,3 тис.грн. на фінансування ремонту електролінії,  КЕКВ 2273 – 67,4 тис.грн.  оплата електроенергії  за  вуличне освітлення, .  Кредиторська та дебіторська  заборгованість відсутня.

         7540 «реалізація заходів,спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до інтернету в сільській місцевості».Заплановано видатки в сумі 870,0 тис.грн.Касові видатки ще не проводились.

           

           8110 /Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха/  На реалізацію заходів  захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру  передбачено кошти на звітний період в сумі 50,0 тис.грн.  Видатки не проводились. Асигнування зменшено на 50,0 тис.грн на звітний період.Кредиторська   заборгованість відсутня.

          8220/заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення/На звітний період заплановано 23,0 тис.грн,касові видатки 22,8 тис.грн (оплата медоглядів призивників,що проживають на території громади).

           

           8710/Резервний фонд/ План видатків резервного фонду у сільському бюджеті складає на звітний період  139,0 тис.грн. на випадок надзвичайних ситуацій та інших непередбачених видатків,  видатки не проводились.

            9430/ Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету/

План видатків на звітний період становить 71,8 тис.грн.Касові видатки становлять – 71,8 тис.грн.Видатки на підтримку хворих на діабет.

V. Фінансування  По ЗФ  бюджету  за рахунок залишків коштів на рахунках місцевого бюджету   збільшено видатки по КПКВК 0110150 та 0117350. Тимчасово вільні кошти місцевих бюджетів ЗФ та СФ на депозитних рахунках в установах банків не розміщувались.  По ЗФ бюджету для покриття тимчасового касового розриву між обсягом доходів та видатків на протязі року по сільському бюджету планувалося залучення  630,2 тис.грн. залишків коштів на 01.01.2021р.

            На 01.01.2021р залишки коштів на рахунках місцевого бюджету склали- 4186,2 тис.грн. проти 46,6 тис.грн. на 01.01.20р, Структура залишків коштів ЗФ на 01.01.2021р – 4186,2 тис.грн. – з них за рахунок перевиконання доходів – 357,7 тис.грн., оборотна касова готівка- 630,2 тис.грн., залишки освітньої субвенції з ДБ- 2331,6 тис.грн., залишок базової дотації – 348,1 тис.грн, залишок додаткової дотації – 518,6 тис.грн.  Нерозподілений вільний залишок коштів місцевого бюджету на кінець року склав 3556,0 тис. грн. (в т.ч. освітня субвенція – 2331,6 тис.грн).

          Залишок коштів на рахунках загального фонду бюджету фінансового органу сільської ради станом на 01.10.2021р становить 11304,1 тис.грн в т.ч :

                                                 освітня субвенція – 2952,6 тис.грн

                                                 базова дотація – 128,3 тис.грн

                                                 додаткова дотація – 110,0 тис.грн

                                                  

                                                  інші субвенції – 20,0 тис.грн

                                                 залишок освітньої субвенції на 01.01.21р – 697,3 тис.грн  

                                                 оборотний касовий залишок – 630,2 тис.грн

                                                 резервний фонд – 185,3 тис.грн

                                                 субв.на підтр.осіб з особл.осв.потребами – 15,8 тис.грн

                                                 зал.субв.на підтр.осіб з особл.осв.потреб.на 01.01.21р – 15,4 тис.грн

                                                 вільний залишок – 6549,2 тис.грн 

                                .

VIІ.Міжбюджетні трансферти   

Міжбюджетні трансферти з державного бюджету до сільського бюджету Обсяг міжбюджетних трансфертів, що надаються з державного бюджету до сільського бюджету на звітний період заплановано  в сумі  13716,1 тис.грн.,  у тому числі - освітня субвенція – 15152,2 тис.грн. /використано – 12199,4 тис.грн./, базова дотація – 2702,7 тис.грн. /використано – 2574,4 тис.грн/,додаткова дотація – 789,2 тис.грн /використано – 679,2 тис.грн/.

           Міжбюджетні трансферти з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам на:

          

          Субвенції  з  обласного бюджету  сільському бюджету

           Інші субвенції, « «субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на медичне обслуговування громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 0,1 тис.грн;

«субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на окремі заходи щодо соціального захисту осіб з інвалідністю (грошова компенсація на бензин,ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування,встановлення телефонів особам з інвалідністю 1 та 2 групи» - 2,8 тис.грн;

«субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам для надання щомісячної матеріальної допомоги дітям  військовослужбовців ЗСУ та інших військових формувань,у тому числі добровольчих,які загинули,пропали безвісті або померли внаслідок поранення,контузії чи каліцтва,одержаних при виконанні службових обов’язків на тимчасово окупованій території АР Крим,м.Севастополя,під час участі в АТО/ООС на сході України» - 9,0 тис.грн;

«субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 2021 рік» - 11,4 тис.грн;

«субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету» - 71,8 тис.грн;

«субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам для надання матеріальної допомоги сім’ям загиблих та померлих учасників бойових дій на території інших країн,особам з інвалідністю внаслідок війни на території інших країн» - 31,9 тис.грн;

«субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку» - 1,8 тис.грн;

« субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян» - 9,0 тис.грн;

«субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни» - 3,6 тис.грн;

«субвенція з місцевого бюджету на виплату щомісячної матеріальної допомоги учасникам бойових дій у роки Другої світової війни» - 1,0 тис.грн

           9770/Інші субвенції з місцевого бюджету/  Субвенції з сільського бюджету до бюджету району передаються у сумі 1805,6 тис.грн, з них на утримання районного архіву – 31,5 тис.грн,зарплату соц.працівникам- 237,5 тис.грн, утримання будинку престарілих – 242,2 тис.грн,відділ у справах сім’ї та молоді Братської громади – 135,0 тис.грн; утримання РЦ ПМСД – 555,6 тис.грн;на утримання районної лікарні – 506,6 тис.грн; обласна рада – 50,1 тис.грн на придбання ноутбуків, Вознесенська міська рада – 47,1 тис.грн  (центр психологічної реабілітації дітей).        

          

   

  VІІІ.Мережа, штати та контингенти бюджетних установ

  • причини збільшення (зменшення) кількості бюджетних установ у порівнянні з показниками, що склалися на початок року:

причини збільшення (зменшення) штатної чисельності та ставок працівників установ та закладів бюджетної сфери (із посиланням на відповідні нормативно-правові документи, які регулюють чисельність  відповідної галузі) у порівнянні з показниками, що склалися на початок року

По  установах громади  збільшення чисельності на   47,25  од. пояснюється зміною структури , заповненням вакансій та приєднанням Григорівської та Ганнівської сільських рад..

              Вартість одного діто-дня харчування у ДНЗ на 2021рік заплановано в сумі 35,00 грн.За  9 місяців вартість 1 діто-дня харчування склала   33,47 грн., в тому числі: загальний фонд – 24,04    грн, спеціальний фонд  -  9,43   грн.

            Вартість 1 діто-дня харчування  у ЗЗСО на 2021 рік  планувалась:  учнів 1-4 класів , дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених сімей – 15,00 грн.  За  9 місяців вартість  діто-дня склала  14,40 грн., у тому числі: загальний фонд – 14,40 грн.

           

           ІХ. Інша інформація

            Передачі коштів до бюджетів вищого рівня  немає. Сільський бюджет було затверджено без профіциту та дефіциту. Зі зміною обсягу міжбюджетних трансфертів, встановленого радою вищого рівня,  місцевий бюджет громади не затверджувався. КПКВК 9800 місцевим бюджетом не затверджена. Повернення та надання кредитів (кредитування) місцевим бюджетом не затверджено. Обсяг затвердженої оборотної  касової готівки  складає 630,2 тис.грн.

           Здійснювалося управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень, забезпечувалося дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, посилена роз’яснювальна робота з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів та майна.  

Начальник фінансового відділу                                                               Тетяна СЛЮСАРЕНКО